Sabtu, 12 Februari 2011

Beginner

Assalamuailaikum dan selamat sejahtera... Aku tak ada idea sebenarnya nak tulis apa. Maklumlah baru ja try buat blog. Korang rasa apa sebabnya aku buat blog ni? Hmm.. Antara sebab2 aku berjinak-jinak dengan blog ni sebab ramai member2 aku dah ada blog sendiri, mak saudara aku pun dah ada blog sendiri membuatkan aku rasa teringin pulak nak buat blog sendiri.. Tak boleh jadi ni, aku kena ikut jugak la peredaran semasa. Rasa macam best ja bila baca blog2 diaorang.  Sebab yang lain aku buat blog ni adalah kerana banyak orang jana duit sendiri melalui blog ja. Aku nak try r jugak, maybe boleh berjaya macam diaorang? Insyaallah.. Tak mustahil kan? Tiada apa yang mustahil dalam dunia ni. Cuma nak ngan tak nak ja kan? hehe... Ok r, aku nak out dulu r. Esok kena bangun awal, ada ceramah pasal pengukuhan akidah dekat asrama aku ni pukul 8pg-12ptg esok. Sekian, wassalam.. :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.